keskiviikko 28. elokuuta 2013

I can fly

Tänään tulivat minun uudet lasini viikon odotuksen jälkeen. Rakastan niiden muotoa! Laseissani on vaaleapuniset "taustat", jotka antavat väriä muuten tummiin pokiin. Olen pari päivää kokenut tietynlaista asukriisiä, eli kaikki vaatteet ovat pesussa. Mekot ja hameet taas ovat epäkäytännöllisiä koulumaailmassa, joten parina päivänä myöhästyminen on ollut lähellä. Ainuat puhtaat housuni olivat boyfriendfarkut, joita olen kuluttanut parina viime päivänä. Näätte ne myös näissä kuvissa. Niin, noh, miten sitten olen selvinnyt näistä kriideistä, se onkin jo toinen asia. Laitan vain jotkin vaatteet päälleni ja totean; -Olen ihan hyvä näin, ei kukaan edes huomenna muista mitä minulla on ollut päälläni. Näinhän se kyllä on. Ei yksi huono vaatepäivä maailmaa kaada. Oli siinä kyllä koulusta tultua siivoamista, kun vaatteet lojui latialla sikinsokin, kun olin paiskonut ne vihaisena lattialle aamulla. Jos koette samanlaisia päiviä, et taatusti ole ainoa! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti